Wednesday, September 10, 2014

Ingin Kurus?? tapi tidak mahu berlapar??

Assalammualaikum,

Satu lagi set hot selling adalah SET HOT SHAPE..ni nama saya kasi khas untuk si penggemar set ini. set ini membantu mereka yang berkeinginan untuk menurunkan berat badan dan dalam masa yang tidak berlapar, bertenaga, sihat dan cergas.





Setiap supplement yang dicadangkan mempunyai daya keupayaannya tersendiri bagi membantu anda untuk menjayakan proses menurunkan berat badan.

Set ini terdiri daripada:

OMEGA GUARD =  Membantu untuk membakar lemak LDL (lemak jahat) daripada badan dan menghindar pembinaan plak kolestrol dalam salur darah serta melancarkan perjalanan darah. Proses menurunkan berat badan akan terhasil dengan baik berkaitan rapat dengan kelancaran perjalanan darah dan oksigen berfungsi dalam badan.

ALFALFA = Membantu membuang toksik dalam badan anda secara lembut dan tidak memudaratkan. Sila klik di SINI untuk mengetahui berkaitan Alfalfa secara details.

CHINCH SHAKE =  Terjadinya berat badan berlebihan adalah kerana pengambilan makanan yang banyak serta berminyak. Bagi memastikan proses menurunkan berat badan berjalan dengan baik pengambilan Chinch Shake sebagai pengganti kepada "meal" adalah langkah selamat dan bijak. Selain bertindak sebagai pengganti ia juga memastikan otot badan selepas penurunan berat badan berjaya tidak menggeleber. Hasil daripada pengambilan ini secara consisten akan memberukan bentuk badan yang diinginkan serta "firm".

CINCH  ENERGY TEA MIX =
Ramai antara kita takut apabila mengambil supplement / ubat untuk menurunkan berat badan mereka menjadi tidak bermaya, cepat letih dan kesihatan terjejas. Namun dengan SHAKLEE semua itu tidak akan berlaku. Chich Energy Tea Mix ini akan membantu untuk meghasilkan tenaga untuk memastikan anda terus sihat, cergas serta bermaya.

CANTIK & SIHAT itu pilihan saya..anda bila lagi??

untuk maklumat lanjut sila hubungi saya
Direct WhatApss 019-4668204
Aminah Anwar (Min)
Pengedar Sah Shaklee Anda 
Saya Sedia Membantu

No comments:

Post a Comment