Sunday, September 7, 2014

Seronoknya bershaklee

Assalam semua
Setiap dari kita nasib nya berbeza2, namun takkan kita nak salahkan nasib...andai kita miskin tentu cari jalan nuntuk jadi kaya...namun untuk menjadi kaya perlu banyak rintangan yang perlu dihadapi..
Tapi sejauh mana kita bersedia untuk menempuh rintangan dan dugaan itu yang kita kene fikirkan dulu dan ambil langkah selamat dalam menghadapi rintangan dan yang paling penting kita wajib mempunyai tahap sabar yang tinggi.
Semua bisnes akan menghadapi pasang surut, namun kita harus bijak untuk mengatur langkah, untuk teruskan melangkah. Setiap rezeki bagi setiap orang adalah berbeza, jangan sesekali kita rasa iri hati dengan rezeki orang lain..apa yang penting perbaiki doa, banyakkan sedekah, buat amalan2 magika...
Saya sangat suka dengan bisness shaklee yang saya ceburi sekarang, walaupun saya seorang distributor biasa namun saya bertuah kerana berada dikalangan orang hebat. Mereka hebat untuk mengatasi setiap dugaan yang datang kepada mereka sehingga boleh membina empayat perniagaan sendiri.
Rahsia mereka mengamalkan amalan magika serta menjadi pengamal kepada product shaklee
Ingin ketahui amalan magika kami?
Jom sertai group kami
Daftar keahlian cuma yuran RM65 atau dapatkan 200uv..bagaimana caranya
Hubungi saya 0194668204
Saya akan membantu anda menjana kewangan baru untuk anda.

No comments:

Post a Comment